"Inte samma lika, alla är unika!"


* Davidenkos definition av "samma sak" verkar skilja sig lite från en normal persons.
Bara nå't jag har noterat i förbifarten.
T.ex. är 4 lika med 5 och ett tal detsamma som en lista. Enligt Davo.


** Någon gång mellan halv två och två satt jag på en datalogiföreläsning och drömde mig in i dess rekursiva värld. Då dök det plötsligt upp ett par fötter till vänster om mig.
Och de luktade fotsvett så in i himmelboda!
Sniff sniff hit och sniff sniff dit - sen var näsan allt annat än vit.
Och ändå så hade hon skor på sig! Totally wack!

Lite senare dök det även upp ett äppelskrutt intill mig, men det är en helt annan historia.
Inte alls samma sak.

Såvida du inte frågar Davo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0