Dagen efter igår


Gårdagens inlägg var det längsta i kennethharbloggs historia. Och att mitt längsta inlägg skulle vara politikrelaterat måste ha varit lite av en högoddsare.
Och som Bashar uppmärksammade så var det ett ganska seriöst inlägg. Och det är inte likt mig att vara alltför seriös. Detta måste kompenseras.

Därför ska jag idag skriva om... ostbågar.


De är gula och lite runda och ser ut som bumeranger men smakar mest ost. Den äckliga sortens ost. Den sort man inte ens vill förknippa med ost. Och lök.
En blandning av ost och lök.

Det har jag för mig i alla fall. Kan bara komma ihåg att jag ätit ostbågar en enda gång och det var på ett födelsedagskalas år 2001.


Imorgon: chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0