Let's call it a day!


På föreläsningen misstog Sandra mig för en som "är bra på datorer".   IRONI! 
Jag vet inte exakt hur, men det lär ju gå att vinkla det åt det hållet.
Kanske nå't med att jag är dålig på datorer?

* * *

David meddelade svaret på sin gåta (Vad är det som går snabbare om det går bakåt men som ändå kommer fram till slut?) Svaret var tunnelbanelivet.

Han ställde även ett par ytterligare gåtor.

Vilket svenskt politiskt parti påminner om en matkedja?
svar: Moderaterna (börjar på M, liksom McDonalds)

Vad är det som man kan bli rik på utan extra kostnad?
svar: Postkodlotteriet


Jag känner att gåtmakeri inte riktigt är hans grej...


Sedan var det även en gåta om myggor och blondiner, men den kan vi lämna därhän.

* * *

Desperate Housewives: Visst trodde ni också först att de bytt skådespelare i rollen som Carlos? Ni som såg det alltså. Det vill säga Anna.

Imponerande att han lyckats gå ner typ 25 kilo sedan senast, då dagens avsnitt tog sin början cirka tio minuter efter säsongsfinalens slut...


Kommentarer
Postat av: David Rigo

fin blogg...

2010-10-06 @ 11:50:18
URL: http://davidrigo.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha! Nej... jag trodde aldrig att de bytt - men OJ vilken skillnad!

2010-10-11 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0