This is me (partly)


Davorigo skickade mig 30 frågor som jag bara "måste svara på". Jag tänker svara på 10.


  1. Om du fick vara på en plats just nu, vart skulle det vara?

       Exakt där jag är. Eller möjligen i Florida.

 
 2. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

       Nej, men jag tror på ögonkast vid första kärleken.


  3. Har du varit kär i någon någongång? När var första gången?

       Ja. 92.


  4. Om du skulle avrättas, vad skulle din sista måltid vara?

       En frukt- och grönsakstallrik med mycket vitaminer och antioxidanter.
       Jag har hört att sån't är nyttigt.


  5. Vad brukar andra människor säga är det finaste med dig, utseendemässigt? 

       De brukar mer säga att det inte är utsidan som räknas...


  6. Vad brukar andra människor säga är det finaste med dig, personlighetsmässigt?

       De brukar mer säga att det är vem man blir som räknas...


  7. Om jorden skulle gå under imorgon, vad skulle du göra idag?

       Om det över huvud taget skulle gå att göra någonting i en värld av kaos så skulle jag nog
       ta en liten springtur och sedan sedan se så många avsnitt av Smallville som möjligt.


  8. Vilken TV-serie är den bästa serien genom tiderna enligt dig?

       Smallville.


  9. Vilken dag i veckan tycker du är den bästa dagen? Varför?

       Fredag. Då är det Smallville.


10. Om du var en maträtt, vad skulle du vara? Varför?

       En torr, seg köttbit som skickas tillbaka till köket i brist på färg.
       Av uppenbara anledningar.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

1..2..3.. Hahahahahahhaahahaha! Kenneth, du e fan sjuk :P

2010-10-21 @ 00:25:04
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0