Med luvan full av snö (och bajs)


Det har kommit snö. Jo, det är sant. Snö. Man kan nästan tro att det är vinter. Men det är höst.

Jag läste världens roligaste skämt idag i Metro. Det är då ingen hyperbol från min sida, utan ett skämt som blivit utnämnt till världens roligaste skämt någonsin. Och här kommer det:

En kvinna kliver på en buss med sin bebis. Busschauffören säger: "Usch, det där är det fulaste barnet jag någonsin sett!"   Kvinnan går till den bakre delen av bussen och sätter sig ner. Hon säger till mannen bredvid:  "Föraren bara förolämpade mig!"   Mannen svarar: 
"Gå dit och säg till honom du, jag håller din apa åt dig."


Ja, vad tycker ni? Världens roligaste skämt?



PS. Vilken revansch av Minnah! Wow! Man vill ju bara gå fram och ge henne en puss!
Tsss... knappast va?  Tjejbaciller - bläks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0