Klar i sinnet. Kvar i en blå Toyota Camry från 1996.


Jag sitter och pluggar inför morgondagens tenta. Känner mig faktiskt inte så nervös, vilket jag kanske borde göra med tanke på att jag inte ens klarar basdelen på övningstentorna.
Jag vet dock att det alltid brukar ordna sig i slutändan, och om jag klarade Linjär Algebra II så borde jag kunna klara den här kursen utan större problem.
Men jag antar att vad som helst kan hända i en värld där glassbilen cirkulerar i området kvart över åtta på kvällen. Ingenting är givet. Jag kan mycket väl misslyckas.
Och GAIS kan mycket väl slå Örebro med 12-3 på onsdag.

Och när man tänker på det så är det ju faktiskt ovissheten som gör det värt att leva.
Det och TV:n.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Oo, du har en tung bild på digsjälv som bakgrund!



Klark Kenneth FTW (observera K vid lark!)

2010-10-17 @ 04:32:31
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0