Hej då herr 50-öring!


Jag visste att jag hade en massa femtioöringar liggandes någonstans eftersom jag bara brukar bära med mig en i plånboken av smidighetsskäl.
Tänkte igår handla upp alla femtioöringar jag hade. Medans jag ännu kunde. Hittade dock inte så många och fick då komplettera dessa med ett par enkronor och en tjugolapp.
Det första jag gjorde idag var att stiga upp, lyfta på en tidning och hitta en hög med femtioöringar. Motsvarande ungefär ett par enkronor och en tjugolapp.

Jobbigt läge...
Lite som att sitta bakom en person som äter riskakor.


Smallville hade säsongsavslutning ikväll. Riktigt bra. Även om de borde dragit ut lite mer på slutet. Nu väntar jag spänt på den tionde och sista säsongen (som hade premiär i USA förra veckan).

Jag väntar även på nya säsonger av Supernatural, One Tree Hill, Family Guy, Desperate Housewives, Cougar Town, Heroes, HIMYM, The Big Bang Theory, Glee, V, Blue Mountain State och några andra serier som jag ännu inte riktigt har bestämt mig för om jag vill följa.

Men jag har en hel del att följa nu också om jag skulle känna abstinens. Både på TV, DVD samt via internet. Så jag har mitt på det torra.
Det hade varit lite värre om man t.ex. bara följde "Lost". Då hade man varit kööööörd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0