Det är inte kört. Inte ens nästan.


Det blev visst så att de förlorade. Med 4-1. Och Zlatan var rätt anonym.
Men framtiden ser ändå ganska ljus ut för Sverige. De kan mycket väl vinna gruppen om de slår Holland på hemmaplan. Och blir det inte så är det ändå högst troligt att Sverige blir den bästa grupptvåan och därmed ändå blir direktkvalificerade. Och blir det inte så får de säkerligen spela Play Off. Och blir det inte så, ja då får nog Erik gå.

***

Davodinho lämnade KTH:s datorsal vid fyratiden. Därefter satt jag kvar i cirka tre och en halv timme. Utan att lyckas lösa uppgiften jag satt kvar för att lösa. Pust, säger jag bara!
Pust-pusteli-pust-pust.

***

Förretsen, Rikard "broke the news" under logikföreläsningen senast:

"Det finns ingen möjlighet att konstruera ett program som avgör om ett godtyckligt program kommer att hänga sig eller inte."

Hmm... vad var det då jag gjorde igår kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0