Danmark suger!


Har ni någonsin fått kramp i vaden - av att sova?
Jag fick det idag. Min kropp hittar alltid ett sätt...

Två spel. Två olika kuponger. Men en match som förenar dem. Att jag aldrig lär mig. Det var ett bra odds dock. 5,80 gånger pengarna på Danmark borta mot ett Portugal som förlorat mot Norge och kryssat mot Cypern! Alltså, om jag kunde resa tillbaka till i eftermiddags så skulle jag tippa på dem igen. Trots att jag vet att de kommer förlora med 3-1. Så bra odds är det!

Jaja... inga 2600 kronor den här gången alltså... men nästa vecka, då jävlar!


PS. När man köper ut cigg, brukar man inte då få några extra kronor som tack för hjälpen?


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Fy Ken! Du ska inte köpa ut!

2010-10-09 @ 01:21:29
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0