AIKs härliga dubbel


Det blev inget inlägg igår och idag blir det ett om sport...

Tentan gick sådär. Poängmässigt bör det motsvara åtminstone ett E, men det råder lite oklarheter om hur Rikards bedömning ser ut, med tanke på att provet var uppdelat i två delar.
Svaret får jag på måndag. Ja, inte imorgon då alltså, utan den 25:e.
Kan det verkligen ta så lång tid att rätta några tentor? Det känns som att han borde kunna klara av det på en eftermiddag. Men han kanske har flera kurser parallellt eller nåt.

Efter tentan åkte jag direkt till Solna och matchen AIK - Gefle. Och Gnaget vann storstilat med 2-0! Därmed känns kontraktet hyfsat säkert. Sweet!

Efter matchen åkte jag direkt hem för att se ytterligare än match, Timrå - AIK.
Och AIK vann även den matchen storstilat. Med 4-1!
Jag vet inte vad Sportbladet fick 6-0 till Timrå ifrån i sitt förhandstips inför matchen.
I och med denna seger ligger AIK inte på kvalserieplats när första vändan av fem har spelats! Helt underbart! Och de har redan tagit poäng mot sex av elva lag.
Att AIK hör hemma i Elitserien börjar bli svårt att säga emot nu...

Efter matchen gick jag direkt ner till mitt rum och sov i femton timmar i sträck.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Heja Djurgården // Emvid och Dama

2010-10-19 @ 13:00:43
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0