A, B, C - Är'e så D E?


AIK förlorade visserligen mot Luleå med 3-0 i ishockey, men vann gårdagens viktiga match mot Halmstad i fotbollsallsvenskan. Nu kan de väl knappast åka ur?


B blev mitt betyg i kursen Logik. Jag var inställd på betydligt sämre betyg, och är väldigt glad för det fina omdömet jag fick. Eller omdöme och omdöme... det stog en bokstav på ett papper.
Som jag var tillfreds med.


Community nämnde jag för några veckor sedan i sammanhanget "roligast på TV just nu". Jag får nog backa på den punkten i förmån för Courtney Cox och Cougar Town.


Davomundo uppvaktade mig med macka, äppeljuice, kexchoklad och biobiljett (kort). Och så fick jag Henrik Dorsins namnunderskrift på köpet :)
Det var väldigt generöst av honom. (Hur fan ska jag trumfa det här nu'rå?)


Eh... ja, det var typ allt.


Kommentarer
Postat av: David Rigo

Det heter: A, B, kan du C vad D E?

2010-10-27 @ 13:40:58
URL: http://davidrigo.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Det var ärligt talat bara nå't som kom till mig där på kvällskvisten.

Men stavelsemässigt föredrar jag faktiskt min variant.

C är ju inte heller något man normalt sett skriver istället för ordet "se".

2010-10-27 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0