Vecka 44


Höstlovsvecka. För dem som har höstlov. Och snart är det jullov. För dem som har jullov.
Och sen är det sportlov. För dem som har... det.

Malmö FF vann SM-guld. Grattis! Åtvidaberg och BP åkte ut. Tråkigt.
Själv ser jag fram emot en riktigt spännande säsong 2LAX11. Då ska AIK upp i toppen igen. Anförda av Bang-bang-bangura, Fla-fla-flavio och varför inte Ja-ja-jagne?
Och kanske någon svensk spelare också. Skulle vara trevligt.

Minnah dominerar i Idol. Tredje raka fullträffen för henne. Kul. Kan hon göra en Agnes?
I övrigt får Jay väldig bra kritik hela tiden, men jag tycker att han är rätt överskattad faktiskt. Liksom alla övriga deltagare. Laila hävdar gång på gång att årets startfält är det bästa någonsin, men sanningen är att ingen av dem skulle tagit sig längre än topp 4 något annat år. Inte ens Minnah.

Paradise Hotel. För många nya deltagare som lyckas hålla sig kvar. Ingen kontinuitet.
Kul grej i torsdagens avsnitt dock: Alexandra visar upp en ful trasa, som jag aldrig skulle drömma om att ta på mig (inte ens om jag var tjej).
"Den här klänningen kostar mer än de flesta svenskars bilar."

Slutligen bevittnade jag nyss en makalös upphämtning av Filip och Fredrik i programmet "Vem kan slå Filip och Fredrik" (som fortfarande inte fått något frågetecken i programtiteln). 
21-0 till utmanarna blev 34-21 till Filip och Fredrik. Skönt. Jag hejar på dem nämligen.

Aktiv pluggtid den här veckan: 25 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0