Var är fingrar?


Träffade Anna på pendeltåget imorse och hon lurade med mig på en lång ökenvandring.
Eller ökenvandring och ökenvandring... det var snarare det motsatta. Polarvandring.
Bitande kyla och snö i var sko. Och sen dess kan jag inte röra min högra hand.
(Som flickan sade...)


När jag fyllde år för en dryg månad sedan fick jag en liten blomma i present. Det var ju trevligt. Men en grej som man lätt glömmer bort är att blommor behöver vatten för att överleva.
Jag kan väl kanske av misstag ha råkat glömma bort detta faktum vid några tillfällen.
Och nu ser den ut så här:





Att den sedan har sett ut så sedan dag tre är irrelevant i sammanhanget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0