De hemliga gästerna


Jag var verkligen förväntansfull inför de hemliga gästerna som skulle komma på middag.
Höll tummarna hårt och satte förhoppningarna skyhögt.
Men det var inga skådespelare från Smallville som kom, utan min systers kompis och hennes föräldrar.
Brunetter hela bunten :(


På tal om brunetter finns det en hel del sådana i Paradise Hotel. Jag såg nyligen repriserna av veckans avsnitt och insåg att jag inte har kollat på ett tag.
Där fanns Heidi, Damir, Rimon, Aija och ytterligare några andra som jag inte kände igen.
Jag tycker att det är lite tråkigt när alla ursprungliga deltagare får åka hem på löpande "band".
Men Lin är kvar! Hon är min favorit. Hon har jobbat i motvind ända sedan första veckan och har trots det lyckats hålla sig kvar. Det är starkt.


Och på tal om starka grejer (ja, vi gör en så'n idag) så åt jag nästan en jalapeño häromdagen. Nästan?, frågar ni. Ja, alltså, jag såg en jalapeño, funderade på hur det skulle vara om jag åt den, och bestämde mig sedan för att inte göra sak av min fundering.






I övrigt växer håret på fel ställen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0