Trött är jag


Jag köpte en macka i fredags som jag aldrig åt. Tänkte äta den idag istället.
Men osten var hård, gurkan var mjuk, skinkan var härsken. Och i övrigt luktade den inte särskilt gott.
Så jag gav den till David.

Nu är David magsjuk.


Själv är jag märkligt nog fortfarande frisk. Min elvaveckorscykel är bruten. Hoppas att jag blir lite förkyld snart. Man vill ju inte vara frisk hela vintern.
Trött är jag däremot. Väldigt trött. Så trött att jag sov förbi stora delar av El Clásico.
Blev det 0-0 eller? 


Imorgon ska vi bli klara med sista laborationen i datalogi. Sen ska vi festa! Eller vänta, vi har ju tenta nästa vecka... Efter tentan ska vi festa! Fast då vill man ju i och för sig gärna satsa på Numeriska Metoder så att man blir klar med de laborationerna... och sen är det ju jul...
sen har vi en ny tenta direkt därefter... och i slutet av januari är man kanske inte så jättefestsugen... men vi säger så här... nästa sommar... då ska vi festa... en helkväll på stan... ända tills barerna stänger klockan tre på natten... fast då måste man ju ta nattbussen hem... det kanske blir lite jobbigt... hmm... jag tänker så här istället... hemmakväll med en romantisk komedi och lite chips... det blir bra!
Måste bara hitta någon som kan ta med sig lite chips...


Nu är det läggdags. Behöver vila upp mig inför morgondagen. Dröm sött!


PS. Okej, David kanske inte är magsjuk. Men han skulle mycket väl kunna vara det. För han såg inte så kry ut framåt slutet. Jag tror nog att han spydde lite grann.
Jag menar, han försvann ju in på toaletten med en Elloskatalog i handen och kom inte ut på över en halvtimme. Så vad kan det annars ha varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0