Studenten Kenneth


Pluggmässigt inte den bästa dagen borta på Albanova. Pluggmässigt inte den bästa dagen här på KTH. Jag och Davomundo drog oss hit för att påbörja laboration 10.
Efter ett par timmars slit var läget tungt. Jag började känna att det inte kunde bli värre.
Då kom Sandra...

Men efter att hon och Davo lämnade byggnaden började fingrarna glöda (metaforiskt talat förstås, även om de blev lite röda av varmluften från elementet).

Kyckling funkade inte. Energidryck funkade inte. Pep talk från David funkade inte.
Men lite lugn och ro gjorde susen!

Så även om jag inte ens kommit halvvägs och har spaltmeter av kod kvar att skriva, så tror jag faktiskt att det kan gå vägen till slut.
Så där! Där har vi hoppfullheten jag nämnde igår.


Och här har vi giraffen jag nämnde i söndags:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0