Kenneth har blogg?


Jag ber om ursäkt för att ni inte har kunnat läsa någonting nytt här de senaste två dagarna, men det var faktiskt inte bara mitt fel.

Bloggen kan få lite fnatt då och då. Ibland tar det tre timmar innan inläggen publiceras, ibland publiceras de på fel ställe och ibland publiceras de inte alls.
Nu var det ju i och för sig inte det som var problemet. Jag har helt enkelt inte skrivit.

Och det var inte bara mitt fel. Men mestadels.

Helgen har varit händelserik med bio, dans, promenad, PES-kväll, skoköp, ishockey (AIK slog Skellefteå med 4-2 och intar nu åtminstone tillfälligt fjärdeplatsen i tabellen!), mer dans och alldeles för lite sömn däremellan.

Så nu vet jag hur alla ni som har ett liv känner er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0