Femte raka för "Gnaget"!


Vi är en del som har kommit fram till att ingen (om man avrundar nedåt) läser mina inlägg när jag skriver om AIK. Därför tänkte jag att eftersom jag nu nämner "Gnaget" redan i rubriken så kan jag riskfritt blotta mina djupaste hemligheter. Som att jag tänder på blixtlås och är rädd för mörkhåriga män.

AIK, AIK, AIK. Bara för att vara på den säkra sidan. Jag ser ner på italienare, jag pratar med mina gosedjur och går på toaletten med öppen dörr när ingen annan är hemma.

Jag hejar på mördaren i alla filmer, är rädd för småkryp och tror att Twitter är det samma som fågelkvitter.

Jag säger att Ross är min favorit i "Vänner", men egentligen är det Chandler.
Jag låtsas att jag ser pucken gå i mål när jag egentligen bara hör kommentatorn säga det.
Jag drömmer om en bättre miljö, men vägrar att skänka en krona till Greenpeace.

Jag har aldrig kysst en tjej, tycker religioner är meningslösa och är fortfarande inte säker på om RnB är en musikstil eller en rockgrupp.

Och så hatar jag citroner.

Sammantaget var det en rätt dålig hockeymatch och det faktum att Josh MacNevin blev skadad är riktigt trist. Mer glädjande är att AIK vann matchen med 4-1 och därmed befäster sin sjätteplats i tabellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0