Det får nog bli till att blogga hela natten...


Igår ringde det någon tjej från panel.se som sade att jag inte hade svarat på ett mejl som de hade skickat till mig för några månader sedan.

Nähäpp? Okej, whatever. Sen undrade hon om hon hade rätt mejladress. Och det hade hon.
Så nu fick jag ett nytt jävla mejl som jag förväntas svara på.

Men det jag undrar så här i efterhand är: Hur fick hon min mejladress och mitt telefonnummer?

Följande finns att läsa i mejlet:

"Tack för ditt intresse av att bli medlem i Norstat´s Internetpanel, www.panel.se.
/.../
Vi rekryterar de flesta av våra medlemmar via telefon. Med jämna mellanrum rekryterar vi också medlemmar via olika hemsidor (t.ex. Sponsorhuset) eller personliga intervjuer."

Jag är säker på att de inte har ringt mig, såvida jag inte svarade i sömnen och då gav ut min mejladress. Jag har definitivt inte varit på någon personlig intervju. Och vad det gäller Sponsorhusets hemsida känner jag mig rätt övertygad om att jag inte har registrerat mig där.
Eller ens över huvud taget besökt den.


Men hon får väl ringa igen om några månader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0