Veckorna går, tiden står stilla


Mitt rum är nu snäppet tommare och aningen mer prydligt.
Hur länge kommer det vara så tror ni?  En vecka? Två?


Det är bara två veckor kvar till nästa tenta. Två och en halv till nästnästa. Och jag är inte förberedd. Trots att jag har varit ledig två dagar i rad har jag inte ens börjat plugga. Projektet med rummet har tagit upp all dagtid, och ända sen jag upptäckte internet-TV (för en och en halv vecka sedan) så har det inte blivit så mycket kvälls-/nattpluggning heller.
Det är inte bra.


Men det kanske vore bra för mig att tvingas till en omtenta. Så att jag börjar skärpa mig. Tar tag i mina studier ordentligt. Verkligen börjar plugga i god tid inför tentorna.
Man kan ju hålla tummarna...


Nej, nej, seriöst, jag ska bli godkänd. Vem orkar plugga inför omtentan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0