Sista skoldagen innan tentan


Ibland, på väg till skolan, brukar folk fråga mig om vägen till diverse ställen. Oftast japaner faktiskt. Men det är lugnt, för jag brukar kunna svara.
Idag kom en japan och frågade mig - på japanska.
Jag gjorde det enda rätta. Skakade på huvudet och sade "konichiwa".


Efter skolan tog jag och Thomas en promenad till KTH. Solen sken, vi har ben, vinden ven (sådär lite lagom). Så varför inte, liksom?
När vi kom fram hittade vi en fotbollsplan, två mål och en perfekt pumpad fotboll. Så vi körde en liten stund. Där kan man snacka om spontanfotboll. Inte som den spontanfotboll som utannonseras på Facebook tre veckor i förväg.
(Hur jävla spontant är det egentligen?)

Efter att jag vunnit med 2-0 (inte för att någon räknade) åt vi mjukglass utan strössel. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ascool blogg! Snygg och fräsch! (Precis som du)



Jag läser den varje dag för den är superduperbra och jag älskar den jättejättemycket!!!



Du är den roligaste, häftigaste och bästaste personen i hela världen!



Puss på dig!

2010-05-23 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0