The DVD experience


I saw Saw. Eller på svenska - Jag såg Såg.
Jag vet att de flesta gjorde det redan för fem år sedan, men jag har alltid varit lite efter alla andra. Hur som helst så var den ju faktiskt riktigt bra. Kan knappt bärga mig inför att se alla uppföljare! Det ska jag göra nästa gång jag är ensam hemma en hel kväll. Det vill säga någon gång år 2013.


Imorse när jag vaknade fick jag en uppenbarelse. Eller ja, uppenbarelse är väl lite överdrivet. En idé skulle man kunna säga. Ungefär som en tanke som ploppade upp i skallen på samma sätt som en spindel ploppar upp ur ett kvarglömt påskägg.

Jag ska börja plugga.

Visst tänker jag se lite live-sänd idrott på TV, och när Anna Bergendahl äntrar scenen är väl inte jag den som "tar en nypa luft", men i övrigt ska jag plugga, plugga, plugga. All annan TV-tittning kan jag ta igen efter tentorna.
(Jag vet ju hur man gör det nu)
Nu ska jag lägga full fokus på att bli godkänd. Så det så! Och jag ska börja direkt.

Direkt efter middagen.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Sommaren 2012 blev det faktiskt!

2012-08-20 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0