Supervärsta mardrömmen Sune


Jag vaknade upp och fick för mig att Eurovision Song Contest-finalen var samma dag som Champions League-finalen. Panik spred sig i hela kroppen.
Vad skulle jag välja? Vad skulle jag stå över? Skulle jag zappa?

Men de svåra besluten är inte över. Vad gör jag om Sverige spelar VM-semifinal i ishockey samtidigt som Bayern München möter Inter? Och hur många evenemang kan jag egentligen stå över för att få se Sverige - Danmark på torsdag?
Det är ju inte direkt som när man riskerar att missa "Desperate Housewives".
Då spelar man bara in det.


På tåget hem satt jag mittemot en kille som tyckte att det var lämpligt att ropa <TUT TUT> varje gång han såg en bil.
Och ni som brukar åka tåg vet att man ser ganska många bilar...

Men sådant beteende måste man ändå ha förståelse för.
Alla har vi ju varit fjorton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0