Städa, städa, varje bräda


Jag har börjat rensa bort gamla böcker, serietidningar, pokemonbollar...
Ja, en massa onödiga grejer som bara tar plats.
Men när jag kollar upp i bokhyllan så ser den fortfarande lika full ut. Hur kan det komma sig?

Och hur kan det komma sig att de bytte skådespelare från Michael Landes till Justin Whalin inför andra säsongen av "Lois & Clark - The new adventures of Superman"?

Någon?



¤ Jag stod över min egen fotbollsmatch idag för att istället kunna se kvällens match i Allsvenskan.
Och jag fick se ett AIK som kämpade hårt, slet sig blodiga, och verkligen stod upp mot Elfsborg - i 4 minuter och 45 sekunder.

Så värt det.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jag vet faktiskt det där om Michael Landes nu. Producenterna tyckte att han var för lik Dean Cain, så de ville inte ha kvar honom i serien.



Taskigt läge. "Nej, tyvärr, du ser ut som Stålmannen, vi kan inte ha kvar dig här."

2012-08-20 @ 15:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0