Sista hotet mot sommarlovet


Analystentan. Den hemsöker mig om nätterna. Den distraherar mig från vardagen. Den förpestar hela min sinnesnärvaro.

Men algebratentan gick som en dans på törnfria rosor! Nu hoppas jag på ett stort fett A!

(Och Gud som sade att en timmas sömn inte räcker...)



* Sverige missade ESC-finalen för typ första gången någonsin. Men det var ganska väntat. Nu hejar jag på Vitryssland och Tyskland på lördag!

* Smallville har säsongspremiär den 11 juni. Alla som börjar hyperventilera:
Räck upp en hand!



Några funderingar:

1. Hur kan jag vara sjuk igen?
2. Hur kan jag vara sjuk igen?
3. Varför ringer David alltid vid midnatt när han vill något?
4. Hur fan kan jag vara sjuk igen?


By the way, för er som inte förstod logiken i ovanstående, så kan jag meddela att jag är sjuk igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vektortentan gick som en dans på spikmatta. :(

2010-05-28 @ 23:29:14
Postat av: Sensei

3. För att jag är cool!

4. Jag smittade dig!



Jag vet inte svaren på 1 och 2 dock!



Checka min dikt/rap/poesi (whatever you call it)



Titel: Mitt liv just nu



Mitt liv just nu

jag sover efter midnatt o vaknar sju

I mitt liv är det fotboll, matte och dans

och är kär i en tjej som bor på distans



Vi snackar varje dag men hon känner inte mig

ja dissar henne ibland, säger inte ens hej

och jag tycker att jag inte känner henne

det började så bra, vet ej vad som hände



Min kompis Kenneth ser alltid ner på mig

Ja är inte lika smart som honom, nej

jag är den dumme Thai:en som han tycker är lurig

han säger elaka kommentarer och är oftast tjurig



Killen med 19 på ryggen har varit borta ett tag

FC Los Legendarios spelar nästa match på onsdag

Det går bra för FC, sämre för BP

ska nog sluta laget, för min rygg är CP



Nej, Kentan är en skitbra vän

hjälper mig med matte och när jag sitter i kläm

På biljard gillar han dock alltid att förlora på

och Fifa där jag spöar honom gul o blå



Nu spårar ju ut, titeln handlar ju om mitt liv

kanske ska flytta snart, vilket jättekliv!

juste, glömde skriva att jag gillar golf

That's it for now! PEACE OUUUT! (..something olf)



Y'all dont me but you know I dont care

På tisdag ska jag kyssa Joanna o smeka hennes hair

Hoppas hon kommer bara, annars är hjärtat dött

och jag kommer känna att jag inte borde ha fötts



Men pulling my strings, rappar eng till sve

Har matteprov imorn, Stokes sats bre

Avi to the double D tackar för sig

Lämnar bloggen nu //Davo Sensei

2010-05-30 @ 22:30:10
Postat av: Kenneth

Anna: Ouch! Det var tråkigt att höra.

Men seriöst, vad är vektorer egentligen? Typ pilar.

2010-05-31 @ 23:30:05
Postat av: Kenneth

David: Hahahahaha! Jag visste att du kunde om du bara försökte!



Bästa dikten ever! Åtminstone på mycket, mycket länge!



Tack så mycket!!!

2010-05-31 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0