Med stortån mitt i hålfoten


Spelade fotboll. Vann med 2-1. Var jag bra? Svar: Nej.
Men det var en trevlig match att spela, trots att de obligatoriska regndropparna mönstrade min tröja framåt slutet av matchen.


Konstaterande: Det är bra att kunna ha roligt åt sig själv. Hört på tunnelbanan:
Random tant: Ska jag flytta på mig så att du får sitta mittemot din hustru?
Mannen: Nej, för tusan, jag ska se ju se på henne hela kvällen. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
TYST I TRE SEKUNDER
Mannen: Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
Och jag har gjort det i trettio år. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.
TYST I FEM SEKUNDER.
Mannen: Hehehehehehehehehehehehehehehehehehe.

TIO MINUTER SENARE (helt sonika):
Mannen: Hehehehehehehehehehehehehehehehe.
Hustrun: Vad skrattar du åt?
Mannen: Nej, jag tänkte på det där jag sade förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0