En saga att minnas


Drog upp min lårskada på allvar igår verkar det som. Inte bra.
Men vi vann med 5-1 i alla fall! Härligt!


Idag spenderade jag kvällen på Falkbergsskolans årliga musikal. "Treboria" hette föreställningen och den var riktigt bra. Sagolik show, makalös produktion, och riktigt bra skådespelarinsatser. Vid ett tillfälle vattnades ögonen riktigt ordentligt och jag tror faktiskt att en tår rann ner längs kinden.
Efteråt startade jag en stående ovation. Alla följde mitt exempel och reste sig upp och applåderade. Det var coolt.


Från ett land bortom verkligheten till min verkliga vardag. Som vanligt har jag lyckats halka efter rejält i mitt repetitionsplugg inför tentorna. Trots att jag givit mig själv extra mycket tid den här gången så ligger jag redan två dagar efter. Efter tre dagars plugg.


Och i skolan trampade Boris på en krita...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0