Vinnarna och Kenneth


AIK är klara för Kvalserien! Och AIK vann Supercupfinalen mot Göteborg! Och Pernilla Wahlgren gick till final i Melodifestivalen!
Det var roligt. Synd bara att inte NEO också gick dit. Vad hände liksom? Han var ju jättebra.

Här hemma fick jag pinsamma fyra rätt på veckans stryktipsrad och halkade nu ner till tredje plats i totaltabellen.
Det känns ungefär som att bita i det sura äpplet när man egentligen ville ha en passionsfrukt.


66 handskrivna sidor. Det är förresten vad jag ska lära mig utantill till på onsdag.



Dagens lilla korta:

AIK. Fortfarande bäst. Det räcker så.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kenneth, jag är med dig! Jag diggar Pillan! Dock tycker jag att vår allas egen Manboy ska ta hela skiten!

2010-03-07 @ 14:17:52
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0