School stuff combined with some fun


Det blev ånyo en föreläsning där jag inte hängde med, utan istället tog anteckningar som jag aldrig kommer att läsa. Men det är ju inte så lätt att fokusera på matten när Erik står vid tavlan. Man drömmer sig bort i hans ögon, och kroppen försätts i extas när man ser svetten rinna längs hans kala partier.

Emma kom med tunghäftande information angående den muntliga tentan. Man behöver 18 poäng av 30 för att klara sig från omtenta. Ojdå. Ojdå. Ojdå.
Detta medför att mitt slutbetyg i kursen varken kan bli D eller E. Kan bli F dock.

Just nu spelar AIK Hockey om en direktplats i Kvalserien. Vinst mot Örebro ikväll och saken är klar.
Och imorgon inleder AIK Fotboll säsongen på allvar när det är dags för Supercupfinal mellan AIK och IFK Göteborg. Och jag ska se matchen... på TV. För en gångs skull måste jag nedprioritera en fotbollsmatch för att fokusera på skolan. Lite grann i alla fall.

Andra Chansen imorgon också. Pernilla Wahlgren känns ohotad på den övre halvan. NEO är tillräckligt bra för att göra henne sällskap. Och detta utgör veckans tips.


Dagens lilla korta:

Just like Jamie, his brother was gay
And they thought: Why not go all the way?
But when riding the train
sadly both went insane
And they killed themselves later that day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0