När man inte vet vad man heter


Jag skulle beställa en bok från "lycknisse" (som vissa lite skämtsamt brukar säga). Men det gick inte så bra. Mitt efternamn existerade inte eller nånting sånt. Nähä?

Efter en halvtimmes menlösa försök kom jag på idén att byta plats på namnen. Då gick det bättre. Så nu väntar jag leverans inom några dagar. Spännande.


Umeå IK är klara för seminfinal i Champions League. De hämtade upp ett tvåmålsunderläge i slutminuterna. Ska det bli ytterligare en final för Sveriges hjältinnor? Norrlands hjältinnor? Umeås hjältinnor? Kenneths hjältinnor? Hoppas det.


Jag kan också meddela att jag är dum i huvudet. Men what else is new liksom?


Dagens lilla korta:

- Hur gick det med mordet?
- Vilket mord?
- Du skulle ju mörda prinsessan.
- Jaha, det där... Nej, det gick inte så bra.
- Varför inte?
- Hon var död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0