Med tomhet som primära känslan


0-0. Mot Mjällby. På hemmaplan. Det duger inte. Och spelet var extremt tafatt. Skärpning till nästa match nu Gnaget! Inga fler poängtapp under en tid framöver!

Kallt var det också. En och en halv timme utan vantar var en och tre kvarts för mycket!
Och som jag redan varit inne på fanns det inte mycket annat som värmde.
Solen visserligen.


Veckans tips gick åt skogen också. Som vanligt. Enda trösten är att jag inte tappade mark i Tipsligan.  Ligger dock fortfarande tre poäng efter ledarinnan.

Melodifestivalen då?
Jag blev väldigt lättad över att det inte var Salem Al Fakir som segrade. Och Anna Bergendahl var ju ändå en av mina tre favoriter. Så det känns faktiskt helt okej.
Men Pernilla Wahlgren kom sist :-(        Mina arton röster gjorde ingen skillnad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0