Fredagens kväll är kommen


Finalen av På Spåret eller kvartsfinalen av Let's Dance?
Jag löste det svåra dilemmat genom att sova förbi båda två.

Idag lottades spelschemat till Kvalserien och AIK fick en mardrömslottning. Bortamatch mot både Rögle och Södertälje under andra halvan, och dessutom i omgång 8 och 9. Malmö/Almtuna i dubbelmötet när serien vänder är inte heller direkt idealt. Sista chansen för AIK Hockey. Lite så känns det. Och så blir det så här.

Lite tröstande fakta fick jag dock när jag spontangooglade på nyheter angående Smallville. Smallville får en tionde säsong!!! Helt otroligt! Säsong nio har inte ens visats i Sverige än. Det borde innebära ungefär 44 nya avsnitt! Åh, vad härligt! Vad glad jag blir nu när jag tänker på det! Jag kommer inte ens ihåg varför jag var lite småsur tidigare.
Just ja. Kvalserieschemat. Helvete.

På tal om scheman, nämnde jag förresten hur mitt schema ser ut fram till tentan?
Ja, det gjorde jag ju.

Mmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0