GlAd


Hm. Jag skulle vila i en timme var det tänkt. Det blev tre. Och ändå är jag fortfarande trött.
Men tröttheten lär nog försvinna någon gång mellan Seinfeld och Spin City.


Den "muntliga" tentan. Ja. Jag skrev ner mina bevis på ett papper, Boris gjorde små v:n i kanten och jag gick därifrån med enbart ett "jaha" och ett "tack då". Tur var väl det?  (Ja.)
Jag satt nämligen och skakade i tio minuter innan jag gick upp för trappan som ledde till Boris, och om han hade bett mig att utveckla mina tankegångar hade det nog inte gått så bra. Bara en känsla jag har.
Hur som helst hörde jag nu orden "Du får ett A" komma från hans mun och jag såg även att en stor bokstav av ädlaste valör antecknades i hans papper.
Puh! Det där var en riktig nervpers.


Nu väntar algebratenta om 10 dagar, vilket på förhand känns väldigt ovisst då jag endast har klarat tre uppgifter i boken på hela terminen. Men jag har ändå hyfsat med tid på mig att förbereda mig. Eller vad sägs om detta schema?
Torsdag: Ledig.
Fredag: Repetitionsföreläsning.
Lördag, söndag, måndag: Ledig
Tisdag: Repetitionsföreläsning
Onsdag, torsdag, fredag: Ledig
Lördag: Tenta


Ikväll ska jag dock bara njuta. Ytterligare en kurs är avklarad och jag är bara allmänt glad. Nästan lika glad som jag blev den där gången då jag fick det där sms:et av Anders:

"Låter bra Läckerbiten! Vart kan vi vara då?
Ellen och Ida e fett på. Kjamar
."

Den förmodat vilda kvällen blev dock aldrig av.


Dagens lilla korta:

Århundradets ordkrig (Del 5):
- Du är så fet!
- Jag? Du är ju värsta superfettot!
- Vad snackish du om? Jag är ju smal som en sticka!
- Eh... om du är smal - vad är då jag?
- Fet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så himla bra! Grattis!! :)

2010-03-11 @ 08:33:26
Postat av: Kenneth

Tack! Det var snällt sagt/skrivet.



Men varför var du vid datorn klockan 08.33?

2010-03-11 @ 17:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0