Tråkigt inlägg (så skumma bara!)


AIK:s bandydamer vann SM-guld! Yippiiiii!!!!!

AIK:s fotbollsherrar spelade 0-0 mot Brommapojkarna. Sopor. Fast de var inte så dåliga ändå. Den enda som var dålig var Sebastian Eguren. Usel för tredje matchen i rad. Nu behöver man dock inte oroa sig för att han ska förstöra nästa match för oss. Han blev nämligen utvisad. Värsta filmningen i Allsvenskans historia ledde till rött kort och satte stopp för AIK-pressen som precis börjat byggas upp.


Det blev två timmars sömn inför tentan. Det räcker, även om jag helst hade spenderat tre till fyra timmar i "the land of unconsious closing of eyes". Uppgifterna var något svårare än jag hade väntat mig. Det kommer att bli tight, men jag tror ändå att jag kan ha marginalerna på min sida och få ett E. Jag hoppas verkligen det. Det skulle vara trist att  ha betygsraden
A, A, A, A, F.


Imorgon börjar det! Det vi alla har väntat på i nästan ett år. Kvalserien!
Växjö borta blir AIK:s första uppgift. Jag tror på seger.

På tal om sport och sådant kan jag meddela att veckans tips gick i kras innan jag ens hann nämna det på bloggen. Men nästa vecka, då jävlar!


Nu vill jag sova. Jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0