Så kan D gå


... när Erik skriver tentan. För det kan väl inte vara jag som har slarvat med pluggandet?

Jag trodde att jag skulle ligga runt trettio poäng och magkänskan sade att jag skulle ha några poäng till godo. Jag hade rätt. Det blev 33 poäng (av 60 möjliga), vilket renderade i ett D.
Jag förstår om vissa är besvikna på mig, men jag gjorde mitt absolut bästa och jag skulle inte kunna göra det bättre idag. Dock tyckte jag att Eriks rättning var lite konstig. Jag fick höga poäng där jag trodde att det skulle bli knapert, men kammade noll där jag trodde på full pott.


Dagens "Men asså liksom vaddå?":

Om man lyckas beräkna en invers så borde väl det vara ett fullgott bevis för att inversen existerar? Eller?


Kommentarer
Postat av: Anna (Maggan)

D = :D



Bra betyg, hoppas min datalogi också går vägen!



Ditt bevis lät intakt, kanske är Erik determinant-lover.

2010-03-26 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0