I huvudet på Kenneth


"Låt f(x,y) vara en funktion definierad i den öppna mängden D, och antag att punkten (a,b) tillhör D. Då är... Det kanske skulle vara ganska bra att inleda mot Rögle borta, så har man den matchen avklarad. Bara man inte blir knäckt av en förlust i första matchen. Då kanske det skulle vara bättre om man fick typ Växjö... Men vad i tusen heliga marängsvisspajer! Kan du sluta distraheras av... marängsvisspajer ...alltså du är ju bara dum i huvudet... Ja, jag ir dum i min huvud, jag ir dät. Dum, så dum, dum så dum, dum-dum-dum-dum-dum. Men lägg ner nu för tusan! Kan du fokisur...fokisur...fo-fokusera på det du ska... dum-dum-dum-dum...fokusera nu, din idiot!... Okej... andas... Låt f(x,y) vara en funktion definierad i den öppna mängden D... Det är tur att ingen kan höra mina tankar alltså..."


Kommentarer
Postat av: Anna (Maggan)

Låt f(x,y,z) vara en funktion i den slutna mängden D och du blir snart deprimerad när du räknar på den randen. :|

2010-03-11 @ 20:48:52
Postat av: Kenneth

Det kan jag tänka mig. Snart är jag nog där :,0(

2010-03-11 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0