Easter Break or something like it


Jag har typ påsklov nu. Sex dagars ledighet. Yippi!
Ledigheten kommer att präglas av sport och plugg (läs sport).
Kvalserien är förstås nummer ett, med två helt avgörande matcher för AIK:s del.


Min dator vägrar fungera. Varje gång jag byter sida kommer det upp en liten ruta i hörnet som säger att "In order to complete the software update, your web browser will be closed. After clicking OK, please restart your browser and navigate back to the website you were visiting". Jag blir inte av med den. Jag har försökt med allt möjligt. Jag har till och med provat att starta om hela datorn. Ingenting tycks hjälpa.

Och det här är bara det senaste av alla problem som dykt upp. Så sent som igår råkade jag förminska hela texten så att det blev omöjligt att läsa den.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lyckades också förminska allt för ngn vecka sedan! Inte bara texten, utan hela jävla sidan. Fanns tydligen ngn sådan kombination på tangentbordet...

2010-03-31 @ 13:46:45
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Kenneth

"Ctrl" + bindestreck.

Det kommer jag aldrig glömma.

2010-03-31 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0