Det här skulle vara namnet på...


min deckarroman: Mordmördaren

min personbaserade maträtt: Overcooked meat with too much salt

min högra hand: Herr Hand

mitt rockband: Clouds of fire

mitt alter ego som soloartist: Kenneth

mitt rockbands debutalbum: Thorns are red

mitt debutalbum som soloartist: Kenneth - The CD

min katt: om hane - Missen
                om hona - Missan
                om oklart - Miss

min egenproducerade långfilm: Line of love

min egenproducerade barnförbjudna långfilm: I am clean. Want to wash me?

min sats om förenklad primtalsfaktorisering: Kenneths faktoriseringssats

min TV-serie:  (Ofta jag tänker avslöja det liksom...)

min framtida hustru: Vadå-inte-ser-henne?-Hon-står-ju-där-borta!

min framtida make: Ralf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0