Bloggen tar sommarlov (liksom ClArk Kenneth)


Nu är sommaren här på riktigt. Sommarlovet is on schedule!
Och det gäller även för majoriteten av mina bloggläsare. Folk åker på semester eller spenderar hela dagarna i solstolen, utan att ens slänga ett öga på datorn (annat än för den dagliga facebookuppdateringen "Jag ligger i solstolen").
Därför har jag beslutat att ta en liten paus. Ladda batterierna och återvända med nya inlägg den 1 september. Visst är det möjligt att det kommer något inlägg under sommarens gång, men det kommer i alla fall inte att bli något kontinuerligt skrivande.
Men om ni vill läsa inlägg från Kenemon så kan jag rekommendera de dryga 300 inlägg som redan har skrivits.

300? Men skulle jag inte stanna upp vid 200?
Skulle jag inte också ge er svaret på "Davids gåta" och gottgöra er för mitt dåliga bloggande inför tentan?

Jo...


Men seriöst, det kan faktiskt vara kul att återuppleva gamla inlägg. Jag gjorde det häromdagen. Det kändes lite som när man ser Family Guys coolwhipklipp på Youtube för sextioåttonde gången.
Dock förekommer det inkonsekventa radbrytningar och dylikt på grund av att jag (läs Davomundo) bytt inläggsformat på bloggen.



Hur gick det på "tentorna", Kenneth?
Jovars. Analystentan renderade i ett ståtligt och vackert C. Och Algebra & kombinatorik-tentan slutade, enligt min förhoppning, i ett stort fett A.
Så jag är nöjd.

I övriga nyheter har jag införskaffat mig ett Accesskort, vilket jag förmodar kommer att ge upphov till en hel del skämtsamma frågor av typen "Got Access?"
Jag köpte även strumpor och nachos.


Ja... nu återstår det väl bara att tacka för mig och önska er alla en trevlig sommar?
Jag gör det med ytterligare tre retoriska frågor...

1. Hur kan det komma sig att sexan nu är den mest pålitliga TV-kanalen?
2. Varför avslutar jag vårsäsongen med det längsta och tråkigaste inlägget i kennethharboggs historia?
3. Vad är esse?

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Ha en riktigt trevlig sommar!!!


PS. Avnjut även efterföljande perioder av tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0