Veckans tips


Fredag = tipsdag. Jag och Davo "Hästtipparen" Mundo hade bestämt oss för att spela på diverse saker och det slutade med att hela fem personer blev inblandade. Jag tror att vi eventuellt har startat någon form av tipsliga. Åtminstone när det gäller Stryktipset.

Mina tidigare Långenspel har inte resulterat i någon vinst, men jag har varit väldigt nära. Förra gången var jag ett uteblivet mål i tom kasse från att vinna 657 kronor.
Den här veckan ska jag dock komma närmre än nära. Jag ska nå ända fram. Jag kan faktiskt inte se hur jag skulle kunna misslyckas den här veckan. Eller vad sägs om detta?


AIK - Borås   1
Deportivo La Coruna - Real Madrid  2
Villareal - Osasuna  1
Falun - AIK  2
Sunderland - Stoke  1

Odds: 14,59


Första matchen är redan färdigspelad. AIK vann. Det luktar vinst...


Jag är medveten om att det här inlägget inte är alltför upphetsande. Jag misstänker att ni börjar ångra att ni läser det. Flera av er skulle nog säga att det är tråkigt. Det skulle ni ha rätt i.


PS. På tåget satt det en kvinna som hade "frusit häcken av sig" när hon blivit stående på Södra Station i en halvtimme. Synd för henne att Södra inte är en inomhusstation.
Eller vänta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0