Supersura Sunk-Kenneth?


Tvättmaskinsreparatören, "Mr. Jag kommer innan klockan nio",  kom hit klockan 09.03. Idiot.
09.16 åkte han sedan härifrån. Vilken babelmaja!

Efter nästan en månad utan tretimmarsnätter (sömnmässigt) fick jag återigen uppleva det natten till idag. Jag hade glömt bort hur eftermiddagstrött det gör mig. Jag är glad att jag kommer ha eftermiddagspass den här terminen. Dock har de återigen lagt två olika kurser parallellt med varandra. Varför?! Kan man inte få fokusera på en kurs i taget?
Jag är inte så bra på att prioritera nämligen.

Valencia vann. Barcelona vann. San José vann. Snön gjorde mig alltså en tjänst. Hade bara Bofors avgjort under full tid (vilket de tydligen var väldigt nära att göra) hade jag vunnit 786 kronor. Rackarns otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0