Sport i vardagen


Det kunde ha blivit Queens Park Rangers. Det kunde också ha blivit Liverpool. Men min motståndare i FA-cup-semifinalen blir Tottenham Hotspurs. Det kommer att bli en väldigt tuff match, men jag har fördel av hemmaplan och där är jag obesegrad hela säsongen.

För några timmar sedan avslutades familjens couronneturnering. Vi spelade dubbel (två mot två). Sista matchen blev jämn och spännande, men till slut stod jag och min mamma som segrare efter att jag gjort min kanske bästa insats någonsin. Jag satte en, satte två, satte tre... Även när det inte ens fanns något uppenbart läge. Kul!

Och nu blir det... ja, vad blir det egentligen? Jag lär inte kunna somna förrän tidigast halv sex och jag kan inte spela FIFA :(    Det blir väl till att lukta på mitt eget svett igen.


Citatet:

"Det står 0-0, och det beror på att inget av lagen har gjort mål."
                                                                       
                                                                                          - Agne Jälevik


Kommentarer
Postat av: Anna

Tottenham... var inte det vår favorits favoriter? :| (framgår det var jag menar?)

2010-01-03 @ 19:12:35
Postat av: Kenneth

Jo och ja! (om det du egentligen frågar är vad eller vem)

2010-01-03 @ 19:22:44
Postat av: Anna

Nu sa jag favorit, men is it though?

2010-01-05 @ 16:20:40
Postat av: Kenneth

Ja, om du ironisk är.

Annars finns det nothing there!

2010-01-05 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0