Listigt värre


List-Kenneth är tillbaka. Här är några förhoppningar om vad som ska hända år 2010:

  1) Jag klarar minst betyg C på alla matematikkurser.
  2) AIK går till Elitserien i ishockey.
  3) Pernilla Wahlgren vinner Melodifestivalen (och dominerar i ESC).
  4) Jag vinner mer än jag förlorar på mina långentips.
  5) AIK går till Champions League.
  6) Jag vinner Premier League på FIFA.
  7) Jag klarar Rubiks kub.
  8) Jag blir skadefri och kan springa regelbundet.
  9) Jag vinner pris på Blog Awards som Årets Fashionista.
10) Smallville gör sin bästa säsong hittills och man meddelar att det blir en tionde säsong.
11) Jag får en komplimang.
12) Forskare hittar spår av liv på Saturnus ena måne.
13) Jag slår David på FIFA (Igen och igen och igen...)
14) Jag ser tillbaka på 2010 som ännu ett lyckat år.


Vad tror ni?  13 av 14?


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går Pernilla och lyckat år ihop? :|

2010-01-02 @ 23:44:24
Postat av: David (aka Davomundo)

14 av 14 är naturligtvist omöjligt! Nummer 13 där kommer inte hända! Och det var smart av dig att inte skriva med om biljarden xD

2010-01-08 @ 01:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0