Lägesrapport efter massor av sport


Stel. Framför allt i ljumskar och lår. Och ändå var jag typ den enda som stretchade.

Igår spelade jag fotboll med Davo and the gang. Den här gången var vi 16 stycken. Jag gjorde ett snyggt mål. Jag sköt på volley upp i krysset. Men det var också det enda jag mäktade med på tre timmar.

En pizza och ett glas vatten senare blev det lite FIFA-spelande. På Xbox. Resultaten var blandade. Det tog ett tag innan jag lyckades få in bollen i nät. En sisådär fem matcher.

Sista matchen är nog den enda värd att nämnas. Davoduppi låg utslagen efter dubbla krampattacker. En annan, vid namn Marcus, hade isolerat sig själv i en värld av polsk porr. Ja...
Jag stod ensam mot två FIFA-veteraner. De var Elfsborg. Jag var AIK. Jag vann med 6-0.

Hemfärd. Lång kall väntan på pendeltåget. Jag underhöll mig med att leka med en avlång sak som jag hittade på marken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0