J-VM, Allsvenskan och ögonlockens förbannade fall


USA vann Junior-VM. Gratulerar! AIK vann mot Västerås. Härligt!!!

Om finalmatchen var något utöver det vanliga så var det knappast fallet i matchen på Hovet. Möjligtvis att den var ovanligt tråkig. Matchen kändes avgjord halvvägs in i första perioden och det verkade spelarna också känna. AIK vann till slut med 4-0 inför 3923 åskådare.

Själv är jag lite småsur för tillfället. Planen var att hålla mig vaken till klockan 23 och sedan sova till klockan 10. Som det blev somnade jag klockan 21, vaknade upp 22.30, kan nu inte somna om och kommer befinna mig i sovande tillstånd från klockan 06.00 till 14.30 som vanligt. Fan.


Citatet:
"Många av spelarna hade inte spelat en enda landskamp då de blev uttagna i landslaget för 
  första gången."                                                                                                       - Radiosporten


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, älskar sportcitat - hatar sport :)

2010-01-07 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0