Grattis på födelsedagen, Elin!


Ja, jag har (eller hade) faktiskt två läsare som båda heter Elin. Elin of Today fyller 18 år.
Stort grattis!

Nu får du äntligen göra saker som du inte tidigare fått göra men som du nu får göra!

Jag uppmanar dig dock att vänta med din första stryktipsrad till nästa vecka, för på lördagar kostar det tre kronor extra.



PS. Från och med nu kanske du kan köpa ut cigg åt min syrra? Pressbyråtanten tittar alltid så strängt på mig när jag varje dag efter skolan går in och köper tio paket Marlboro Light.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Grattis till henne då =)

2010-01-24 @ 01:18:13
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Patrik & Nicole

Varför köper du ut cigg? Trodde mer om dig, K! Puss

Fifa-turneringen kryper allt närmre och ännu en deltagare är anmäld ;)

2010-01-27 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0