Grädden gick väck


Efter ännu en skoldag av total oförståelse drog fyra snubbar och spelade biljard. En av dem var jag. Trots att vi bara spelade tio matcher höll vi på i nästan två timmar.

Detta innebar att tipset uteblev, vilket så här i efterhand känns bra.
Jag hade nämligen inte vunnit ett skvatt.


Väl hemma väntade årets första semla. Jag tog några bilder på den.





Om ni undrar varför den ser lite platt ut kan jag berätta att det försvann lite grädde när jag skulle ta bort mandelmassan.


Men den var god.


Sedan tog jag en liten bild på mig själv också. Eller ja...




Kommentarer
Postat av: Mås och svala

En bild, oj det var nytt. Kul. :D

2010-01-23 @ 20:39:08
Postat av: Patrik

ledsen att min lagkamrat i Knarrbacken, Robert Kimby hjälpte Almtuna till seger mot aik ;P

2010-01-24 @ 02:12:25
URL: http://sv-se.facebook.com/patrik.edlundh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0