In medias res


... och då sade jag: "Det beror på vem som lyssnar".  Där fick han så han teg!


I väntan på Troja/Ljungby - AIK kan man glädja sig åt att tummen är redo för FIFA samt att Paradise Hotel har återvänt till TV-tablån. Dessutom med dubbelavsnitt! Mycket bättre.

Jag skulle gärna berätta fler anekdoter om mitt liv, men under lovet händer det inte så mycket här hemma annat än att dammet samlas under däcken på min snudd på oanvända radiostyrda bil som jag fick i julklapp för uppskattningsvis tio till tolv år sedan.
Och det är ingen rolig historia. Jag vet, jag har hört den.

Men kanske någon annan har en rolig historia? Vad sägs om att ha en historietävling här på blogg...    Nej, jag tror vi struntar i det. Det är nog bäst.


Citatet:

"Siffrorna speglade inte riktigt resultatet."

                                            -Torgny Bendelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0