And I was like: "What?"


Förändringens tid tycks vara kommen. När jag loggade in på bloggen såg allting helt annorlunda ut. Jag blev förvirrad. Visste inte vad jag skulle göra. Jag var faktiskt nära på att radera hela min blogg. Det hade inte varit så kul.


Imorse när jag åkte tåg satt där en man som var uppskattningsvis fyrtio år gammal. Han pratade i mobiltelefon. Han pratade om sina knepiga arbetstider.
Plötsligt bytte han samtalsämne.

"Åh, fan vad äckligt! Tompa, vänta lite, jag måste byta vagn. Det är nån jävel som sitter här och harklar sig. Ute bland folk! Vissa människor har fan ingen hyfs..."

Den som "harklade sig" var en gammal gubbe som blivit lite anfådd av att gå genom vagnen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fy för gamla gubbar med dålig kondis!

2010-01-28 @ 21:17:55
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0