Skolstart


Tillbaka till skolan. Jobbigt värre. Låtsas förstå saker när man inte fattar ett dugg. Svett och slit och stress. Sena kvällar. Tidiga uppstigningar. Plugg, plugg, plugg. Om en vecka.

I en vecka till får mitt huvud vädra ut matematikens unkna stank. Fast jag gillar den där stanken. För det mesta i alla fall.


Imorgon kommer det hit en snubbe som ska laga vår tvättmaskin. Och det är ju bra. Det jobbiga är att han ska komma hit "innan klockan nio", varför jag måste gå upp innan klockan åtta. Men kanske kan det rädda min dygnsrytm. Hoppas det!


Citatet:

"Spelarna faller som bowlingklot!"

                                        - Bo Gentzel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0